Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Thursday, December 22, 2011

Suka Betul Kat Kisah Anak Jin

Saje check akaun Nuffnang pagi-pagi buta ni kat office. Yolah orang pagi buta-buta sibuk breakfast kemain tapi saya kan dah breakfast kat rumah tadi dengan Enchek Husband. Wallaweh rajinnya harini aii prepare breakfast yu.

Tapi takdelah hari-hari saya breakfast kat rumah je kang orang kat office ni cakap saya si-anti sosial pulak taknak join diorang. KihKih! Kalau breakfast kat rumah biasa makan roti sapu kaya tapi kalau kat office fulamak, semuanya memang trademark rakyat Malaysialah. Roti canai, nasi lemak eh kitorang selalu tukar-tukar menu. Aku beli kuih 30sen tapi tukar makan nasi lemak ayam ko punya harga RM3 punya, Bhahahahaha.

Weh ape ko merepek ni haa labu tadi kata nak cerita pasal Nuffnang. Grrrrrrrr.

Ok ok. Ni haa nak cerita

Hari tu saya ada buat entry berkenan dengan kisah nama anak jin. Rupanya menjadi tajuk peberet jugaklah.

See! Ramai yang menggunakan kata kekunci pasal anak jin kat belog saya semalam.



Erkss kata kekunci yang satu tu tak boleh blah betul. Oooo nak cari info pasal penyusuan susu ibu ye? Bagus!

Dunia sekarang kan tanpa sempadan. Nak cari info semuanya dihujung jari je.

********************************

Eh saya kan dah boleh bukak Facebook kat office yeay, suka betul dengan today posting from idola penyusuan susu ibu saya, Farah Farhan:

Seorang anak akan minum susu ibunya kira2 1200 ++ gelen sepanjang 2 tahun menyusu dengan ibunya. Ibu, berbanggalah, u r the provider.. Dont ever think about the quantities, pls do remember the qualities, memories and love through the breastfeeding journey!! Proud of all mommies out there!

Speechless. Terharu. Nak nangis kejap boleh tak?

Sekian.

Jom join HeartBeat. Memang berbaloi-baloi. TQ Bebanyak Sebab Sudi Click Kat Gambar Di Bawah Ini. Yeay!

No comments:

Post a Comment

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~