Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Wednesday, December 14, 2011

Terliur Kat Garret Popcorn La pulak

Jadi blogger ni rasa-rasa best tak? Yang paling penting bagi orang macam saya kena kuat semangat. Kus semangat. Fuh.

Lepas tak dapat tengok Ombak Rindu sebab Enchek Husband kata makan KFC lagi best sob sobsss, ni lagi satu. Gegar iman gue.

Garret Popcorn. Phew nasib jadi blogger, takdelah ketinggalan zaman sangat.

Thanks google!


Sedap sangat ke? Agak-agak kalau makan boleh sampai terpejam-pejam mata tak?

Fakta yang saya tau pasal Garret Popcorn walaupun tak pernah makan.

Nombor satu: kalau nak beli kena beratur panjang.

Thanks google!

Mak datok macam ni punya gaya ke. Ini kalau saya yang beratur kiri pegang Nayli, kanan dukung Zara sampai kaunter je sure dah lemah lutut punya ni. Teringat masa zaman Roti boy dulu. Samalah beratur panjang berjela macam ni jugak. Eh bukan saya yang beratur, &##@!5$(7% yang beratur. Hihihi.

Fakta nombor 2: Ada kat KLCC je. Kan??? Alaa kalau ada kat The Curve or One Utama kan best. Tak suka la KLCC. Bila eh last pergi KLCC. 10 years ago kot. Ouchhh!!!

Fakta nombor 3: Pop corn dia gebusss dan besar-besar, sebesar ibu jari tangan. Ini kalau Nayli makan ikut gaya biasa dia terus sumbat sure tercekik ni.

Fakta nombor 4: Mahal giller cekik darah!!!!! Dasar kedekut haji bakhil. Tapi tak tau pulak price for per pack berapa. Biasanya orang akan comment mahal. Mahal tu berapa? RM20 ke? RM50 ke? Tolong tolong siapa yang dah pernah makan tolong lah bagitau.



Popcorn ni banyak flavour kan mana satu yang best ye? Bukan apa sekali tiba-tiba buat terjahan luar biasa kat KLCC nanti takdelah terpinga-pinga macam kera masuk bandar. Hihihi. Tak tau nak beli yang mana satu pulak nanti.

*bunyi macam nak ke KLCC je minggu ni nak cari Garret Popcorn. Hopefully-lah!! Yeay!!

FAKTA BENAR PASAL SAYA:
SAYA SANGAT-SANGAT CEPAT TERPENGARUH BAB-BAB MAKAN NI. AWWWW

Sekian.

Jom join HeartBeat. Memang berbaloi-baloi. TQ Bebanyak Sebab Sudi Click Kat Gambar Di Bawah Ini. Yeay!

3 comments:

  1. mmg sedap gilak kak!!!saya ade buat entry psl pop corn nie :D

    http://nurul-izwa.blogspot.com/2011/11/ww-dan-lagidan-lagi.html

    http://nurul-izwa.blogspot.com/2011/11/popcorn-terbaiikk.html

    ReplyDelete
  2. kt entry saya ada link blog cheesyana.. dalam tu dia ada gtau rasanya perisa y bes n xbes.. mcm besh ni, bebila haruss try kan..

    ReplyDelete
  3. sedap...aritu sy try chicago mix..die cmpur cheese pny popcorn n caramel..so cam balance la..sbb yg caramel tu manis..n die cover sume popcorn tu..xla ae yg kene ade yg x..sy beli medium ke large..x egt..hehe..kene rm 26..puas la makan..tu pn sbb x sngaja nampak masa g aquaria..pastu teringat ade org bog pasal ni..gigih beratur sama..next time, kalau ade rezeki nak test yg ade kekacang lak..

    eh, pjg lak komen..salam kenal ye..

    ReplyDelete

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~