Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Tuesday, December 13, 2011

Saya paling tak suka tew.....

Rentetan cerita pasal  semalam kan... Eh semalam ada ape? yeh? yeh? yeh? GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR TAK SUKA!!

Macam best pulak nak cerita pasal benda yang saya tak suka.

Saya suka tapi awak tak suka saya. Saya tak suka tapi awak suka. Macam mana tu help help help.


Lantaklah. Gimmifaif yeay!!


Sebab tajuk entry tak suka so kali ni saya nak list benda yang saya tak suka pulak lah.


Mana tau ada sapa2 yang pe'el sama boleh kita geng.


Jap nak fikir apa yang saya tak suka ye.



Ok dah dapat idea.

  • tak suka kaler hijau. kan dah cakap haritu
  • tak suka bunga2 & perhiasan kecik2 dalam rumah. kumpul habuk dengan kumpul nyamok. ACHOMMMM.
  • tak suka carpet sebab kena vacuum hari-hari. eh rumah saya takde carpet tau sebab tu kalau baby Zara tatih nak jalan sekali jatuh bunyi KEDENGGKONGGG. ayoooo.
  • tak suka bela binatang peliharaan eg: kucing or burung. (tapi saya tak benci haiwan)
  • tak suka tengok bola. tak suka cenel sukan. tak suka english league. tak suka Manchester United. hiks!
  • tak suka makan bubur sebab manis giller eg: bubur cha-cha, bubur pengat pisang, bubur pengat durian dengan semua jenis buburlah except bubur puluh hitam.
  • tak suka beratur untuk bayar masa tengah sale sebab gerenti panjang berjela lelagi kat Sogo. tapi suka gi sale?? camno tu?
  • tak suka perempuan gatal. opsssss.

Ok nanti fikir lagi... paddayappa aci. babai.

sekian.

Jom join HeartBeat. Memang berbaloi-baloi. TQ Bebanyak Sebab Sudi Click Kat Gambar Di Bawah Ini. Yeay!

1 comment:

  1. - suke ijau - aman
    - sama mmg x suke bunge2 kecik..mcm x der zaman lagi dah.
    - suke kapet nampak rumah vessssstt..
    - sama x suke bela kucing.alahaa..
    - semua suke.
    - part nih elin mmg jarang Q..sebab akan kirim dekat sesapa yg barang x bnyk. ;P
    - perempuan miang pun x suke...

    ok jum balikkk!!!

    ReplyDelete

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~