Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Thursday, December 22, 2011

Dating Dengan BFFs kat Restaurant William

Semalam kan kan kan. Haa yelah malam semalam saya ada gathering together-gether dengan BFFs. Yeay! Hey ingat senang ke nak gathering together-gether haa? Kena buat proposal seminggu awal tau kat Enchek Husband. HikHik. Nasib baik approved apelagi tinggallah anakanda-anakanda tercinta saya bersama daddy cool kat rumah tu. YElah sekali sekala mama pun nak off hoorey horeey jugak. Hiks!

Gathering dimana lagi, mestilah di tempat makan yang terbek! Eh terbaik ke? TErbaiklah bagi saya mana lagi kat REstaurant William, Petaling Jaya. Bab makan mestilah terbaik kan. Saya suka makan tapi saya tak suka demox!! Glurpssss.

Makan ramai-ramai, banyaklah benda yang dimakan.

Risotto, white sauce spagethhi (saya punya!), Spagetthi Meatballs & Mix Grill. Tengok yang ni dulu. Kalau tak meleleh air lur mesti tipu-lah.






Total empat orang makan, empat pinggan cukuplah tu sorang sepinggan. Memang kenyang portion memang agak banyak. Letak piccas food jelah ye pic orang nak jugak ke. Sebab muka semuaorang dah berminyak-minyak kekenyangan makan tak ingat dunia. HikHik!

Penghilang dahaga saya lepas berborak sakan. Avocado Strawberry Blended. Memang terbaik kat tempat lain tak boleh dapat punya. Sedap betul. Pekat dan rasa macam nak tambah lagi.



Tapi nak nangis jap. Restaurant dah tukar ke shop lot. Oklah nampak teratur sikit tapi harga makanan dah mahal, tak macam dulu. Sobssss. Tak boleh lah makan selalu macam ni.

Hey Hey HEy u know who u are muahs-lah nanti kita lepak-lepak kat sini lagi ye. Yeay!

*selamat mendemoxkan diri! Awww.

Sekian

Jom join HeartBeat. Memang berbaloi-baloi. TQ Bebanyak Sebab Sudi Click Kat Gambar Di Bawah Ini. Yeay!

1 comment:

  1. wahhh..entry makan lagi.besnyaa..!
    tumpang komen.. Upin-Ipin ada kt Muzium Negara sampai hujung bulan ni..

    ReplyDelete

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~