Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Friday, December 30, 2011

Mari Menternak Lemak Di Ikea

Salam sayang semua. Chewah ayat di hari Jumaat memang tak boleh blah. MEntang-mentanglah esok cuti. MEntang-mentanglah lunch time lama. Masing-masing silalah jangan buat muka ketat hari ni ye. Today is the last day kita akan bekerja di tahun 2011. Sedih tak?? Saya tak sedih sebab masuk tahun baru bermakna gaji pun baru jugak. Boss increment kasi banyak sikit ye saya kan pekerja mithali! HewHewHew.

Ok it's friday peeps! Lunch time yang terbaek untuk tahun ni. Mana lagi sekangkang kera je dari opis saya. Eh kera boleh kangkang ke? KAHKAHKAH.

Presenting rumah kedua saya. Wauuuweeeee. Tiap-tiap minggu pun pergi sini.

Alaa tengok menu list ni pun dah tau saya makan kat mana kan. IKEA lah mana lagi. KEluar reramai dengan officemates. Today taknak makan meatballs lah. Tahun baru menu pun baru lah. Perut je tak baru, buncit erkk.

Ape yang menarik???



Semua sedap! Alaa macam mana ni.

Nasib orang tak ramai so tak payah beratur panjang sangat.

Tengok tu bermacam-macam rupa food atas tray. KAmi makan ramai-ramai. Kenkonon nak celebrate new year lah. Alaaa ko la celebrate new year aku nak celebrate perut je KihKih.

Lapar!!!




Ade lagi. 




Saya makan ni. First time.

Rosemary pasta with chicken. Tak perasaan lah menu ni baru or memang lama sebab selama ni datang Ikea memang aim meatballs je.




Bahagian dada yang padat dengan isi yang pejal. Makan pulak dengan pasta + sauce yang awesome. Fuh kanan fuh kiri konpem Zzzzzz balik office nanti.

Makanan je sorang sepinggan tapi cawan ada satu je. Semuanya sebab konsep saving. Kat Ikea kalau minum cold or hot drinks eg: nescafe, tea, coke, sprite, F&N orange boleh refill sebanyak mana yang anda mahu. Cuma bayar harga cawan je RM1.50/cup. Apelagi, kitorang minum gilir-gilirlah. Warghh Warghh Warghhh kawan-kawan saya memang semuanya sengal macam saya jugak. Silalah jangan contohi kami ye.

Ikea penuh dengan decoration for Christmas. Santeknya.

Jalan-jalan saya cuci mata je dah pokai kenkawan lah shopping til drop. Lepas tu sambung makan lagi. Eh kitorangkan eating machine grrrrrrrr.

Tiba-tiba kan. Lorhhhhhh!!!




Baru perasaan. Member saya cakap dah lama macam ni. Asal kat kiosk karipap ikea yang best tu tinggal meja je. Kerusi dah elekkkk. Nak makan kena diri. Eh bukan makan kena duduk ke. MAna boleh macam ni wooo.

Tak jadilah beli karipap panas.

Hey hey hey. Ini bukan entry makan yang terakhir untuk 2011 ye. Ade lagi yang akan menyusul selepas ni. Insyallah, hopefully dapat dilaksanakan dengan jayanya hujung minggu ni. Ape kebondonyo? Den dah ngidam sangat ni. Tunggguuuuuuuuuuuuuuuu. Yeay!

Sekian.

Jom join HeartBeat. Memang berbaloi-baloi. TQ Bebanyak Sebab Sudi Click Kat Gambar Di Bawah Ini. Yeay!

1 comment:

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~