Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Tuesday, April 12, 2011

Hello, Bali!

Semalam kan kan kan, adik kesayangan saye kena tulis mcm tu sebab dia beli banyak souvenir untuk saye baru balik dari Bali. Hiks!

Eeee best nye diorang ni asyik jalan-jalan over de sea, company trip ok, Bali lagi. Kelasssssssss. Company trip saye dulu  cuti-cuti Malaysia aje. Huh, kedekut.

Meh la kita share-share sikit ape yang ade kat sane altho bukan saya yang pergi.

The original ayam penyek. Awwwww.



Inilah ayam penyek terbaek from Bali. Nasinye dalam daun tu. Daun tu.. daun tu.. erksss daun ape ye tu?

Macam ni lah rupenye.




Adik saya kata... sedappppppppppppppp!

Yang ni pun adik saya kata..... sedappppppppppppppppp!




Hotel buffet. Sedappppp jugak.




Yang ni pun sedapppp......... jugak adik saya kata.

Bakso. sedap. sedap. sedap.



Semua sedap. Takde yang tak sedap.

Pergi ladang teh, boleh minum macam-macam jenis teh. Tapi teh Lipton takdela. Tu kena pergi Cameron Highland ok.



Teh pun sedap.

Eh tutup tutup mata cepat nanti terliur pulak. Orang tengah berpantang mana boleh makan sejuk-sejuk.




Erkss meleleh dah air liur tu. Sapu sikit. Hehe.

Oh inilah tuan punya badan yang cakap semua makanan tadi tu sedappppppppp.

Tempat yang wajib snap pic bila datang ke Bali. Perasan tak kalau orang datang ke Bali mesti snap pic kat sini?



Hujung belah sana tu temple. Kalau air surut boleh la ke sana. Kalau air pasang macam ni la jadinye.

Ok Ok part ni paling best.

Souvenir from Bali! Yeay!

T-shirt untuk semua orang kat rumah yang tak pergi Bali. Saya punya yang kaler kelabu tu. Dalam RM10. Kalau nak warna striking macam pink kaler ke lagik mahal harganya, adik saye la kata lagi.



Yang ni pulak Nayli punye la. Harga RM5 je kalau convert ke RM.

Thanks Mak Teh! Muahssss.




Ntah muat ke tak budak demox ni pakai. Pewot buncit woo. Hiks!

Erksss baju Bali baby Zara punye takdela. Size newborn tak dapat dicari. Adik saya la kata.

Last but not least. Hehehehe.



Haruslah ada souvenir ini, fridge magnet.

Duk kumpul fridge magnet je masa berpantang ni. Haritu dah dapat dari Korea dan Taj Mahal. Jadikla.

Sekian.

Jom join HeartBeat. Memang berbaloi-baloi. TQ Bebanyak Sebab Sudi Click Kat Gambar Di Bawah Ini. Yeay!

3 comments:

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~