Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Friday, April 8, 2011

Menang Kat Segmen Ben Ashaari

Orang kata mase berpantang adalah masa untuk rehatkan diri, manjakan diri. Ermpssss.

Fikir jap.


Tengok orang kot. Kalau saye berpantang 44 hari tu rase macam.... warghhhhhh cepatla habis. Tak boleh keluar dan kena peruk kat rumah je bermakna.... KILL KILL KILL. DIE.. DIE.. DIE. Mama zaman sekarang memang macam tu kot.

Nasibla ade berukband broadband. Dan nasibla line broadband kat kampung ni boleh la tahan laju nye. Kalau tak dah gerenti saya KILL.. KILL.. KILL. DIE.. DIE.. DIE. Again.

Sebab saya ada banyak sangat masa so memang hari-hari ngadap lappy je lah. Berkampung depan lappy. Hari2 berblogwalking. Jalan belog sana, jalan belog sini. Say hai sana, say hai sini.

Haa korang kenal tak blogger Ben Ashaari?


Frankly speaking sebelum ni memang tak kenal dia. Baru kenal dan jadik follower dia last month. Masa tengah berpantang lah ni. 

Oh rupanya dia blogger terkenal. Follower dia ratus juta tipu aje.  Setiap setengah jam rasenye mesti ada entry baru. Banyak kan mase dia. Kreatif. Saya suke baca entry dia. Bukan sebab nak tumpang glamer. Tapi sebab dia sangat down to earth. Yes! Dia sangat merendah diri. Entry dia tak pernah berunsurkan riak or takbur. Entry yang ditulis sangat santai. Agaknye blogger laki memang macam tu kot.

Senyum.

Dan sebab saya ade banyak sangat masa dan ada baby yang sangat baik tidur je tak meragam, selalu la jugak saya join contest kat belog Ben Ahaasri. Minggu ni dah 2x URL belog saya terpampang kat belog dia. Sebab saya menang! Yeay!

Join segmen hari Rabu.



Menang! Yeay!



Join segmen hari Jumaat.



Menang dan dipilih sebagai contestant Yeay!



*nampak sangat takde kerja. kan?

Alaa question senang aje yang penting kena cepat & pantas sebab siapa yang pantas macam roket adalah pemenangnye. Tapi jawapan kena betul la jugak.

Bila URL belog saye dah terpampang kat belog abang Ben, bertambah follower, berambah la comment.


Perasaan saya?

Biase je. Berapa banyak follower saye pun tak akan mengubah cara tulisan saye pada belog. Sebab saye adalah saye. Takkan berubah untuk orang lain. Saye tulis belog ikut musim. Bila ade anak sorang nama Nayli, hari-hari cerita pasal Nayli. Macam mana Nayli makan, Nayli mandi, Nayli menangis. Bila dah ada anak 2 orang anak. Bertambah la lagi cerita pasal baby Zara pulak.

Dan sekarang bila saye menyusu, banyakla cerita pasal penyusuan susu ibu.


Arhh pendek kata sekarang ni banyak la sikit idea nak tulis entry. Satu je yang saya kurang sikit nak story. Pasal office. Oh itu very-very P&C ok! Hiks!

Bertambah ramainye follower saye tak bermakna makin ramai orang baca belog saye. Macam saye jugak. Walaupun follow satu2 belog tu, tapi kalau entry tak menarik saye tak bace pun. Ada juga yang baca separuh jalan je. Ada jugak yang saya terpaksa follow sebab nak join contest or Giveaway. Itukan syarat wajib pihak penganjur.Heeee.

Dan sampai satu masa belog saya ni akan ditutup. Yelah, takkan anak dah 10 orang  umur dah 50 tahun nak berblogging lagi kot? Hehe.

So pada sesiapa yang ada banyak sangat masa macam saya, jomla join segmen dia. Boleh bertambah kawan. Orang cakap, berkawan biar 1000. Kan? Kan? Kan?

Erkss ape lagi aktiviti mase pantang yang boleh mengisi masa lapang ye? Sakit mata pulak hari-hari mengadap lappy je.




Aduh duh duh.

Sekian.


Jom join HeartBeat. Memang berbaloi-baloi. TQ Bebanyak Sebab Sudi Click Kat Gambar Di Bawah Ini. Yeay!

No comments:

Post a Comment

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~