Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Friday, April 8, 2011

Lunch di Kenny

Semalam lepas habis check up baby Zara saya dah mak singgah sini. Haaa inila Seremban Parade ok. Silalah jangan ingat kat Seremban takde shopping mall. Ada jugak tapi takla exclusive macam Pavillion tu. Selain ni ada Terminal 1 & Jusco 2. OK tu aje ye.

Yeay! dah sampai.




Sebab kami sampai pun dah waktu lunch so berpusing-pusing la jugak nak cari parking. Tu la lain kali bila orang bekerja sebok nak keluar makan, orang tak bekerja lain kali sila makan kat rumah aje ye. Hiks!

Kat sini takdela banyak sangat tempat makan yang best-best. Saye nak makan kat Chicken Rice Shop tapi mak nak makan yang ni. Saye ok je. Saya belanja ye mak. Yeay!

Kenny Rodgers. 

Saya pilih black pepper. Yummy!





Mak plih BBQ. Yummeh!



Yang kelakarnye side dishes kitorang tiga-tiga tu sama je. Tak plan pun. Nampak sangat sehati sejiwa anak emak. Hiks!

Ada jugak yang ini. Drinks & muffin.

Saya pilih chocolate muffin, mak pulak pilih banana. Yeay! Oh yang ini taste tak same.

Hot chocolate & hot caramel. Oh pun tak sama jugak.




Erkss kenyangnye. Korang dah makan ke? Terliur tak? Hehe.

Alhamdulillah.

Sekian.


Jom join HeartBeat. Memang berbaloi-baloi. TQ Bebanyak Sebab Sudi Click Kat Gambar Di Bawah Ini. Yeay!

No comments:

Post a Comment

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~