Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Saturday, June 25, 2011

Hopefully Ada Luck For Lucky Draw

Walaupun saya tak pergi company trip ke Pulau Kapas, Terengganu tapi saya still berpeluang dapat hadiah untuk lucky draw tau. YEay!

Sebab? Laa tak tau ke. Enchek Husband pergi. Enchek Husband kan satu office dengan saya. Hiks!

Jom skodeng antara hadiah-hadiahnya.

Banyak barang-barangan elektrik la. Semuanya ada 42 hadiah sebab ada 42 orang yang pergi. Semua akan dapat hadiah. Standard la apelagi hadiahnya kalau bukan rice cooker, blender, periuk belanga, oven, microwave, multi cooker, electric kettle erksss macam-macamla. Okla siapa yang free-free nak bagi barang ni semua kan.

Ada yang supplier bagi, ada yang boss sponsor. Banyak jugak hadiah yang diorang beli from Ikea like table lamp, teapot & dll.



Kalau hadiah top 10 tu kira wooowww jugakla.

From Ikea. Fulamak Kalau dapat ni best jugak. Rasanya ni hadiah untuk pemenang no. 5 kot.




Antara hadiah top 10 yang lain ialah i-pad, handphone, home theatre dan pelbagai lagi hadiah yang boleh tahanlah. Semua best-best.

Grand prize. 40 inch beb. Yeay! Syiokkknyeee.



Last year saya join company trip ke Pulau Pangkor. Nak tau saya & Enchek Husband dapat apa? Dua-dua hadiah masih kemas dalam kotak bawah katil orang 'rajin' masak memang patut macamni. Hiks! Kami dapat hadiah lucky draw ini. Hooyeah!

Malam last nanti  iaitu malam esok adalah malam lucky draw. Ptui sana, ptui sini mintak2 la Enchek husband dapat hadiah yang wow!! Kalau dapat i-pad Enchek Husband dah janji nak bagi kat saya sebagai upah jaga anak-anak kat rumah iyeke muka tak malu betul. Hahaha!


Eh. Day 2 as a single mother. Ok je. Anak-anak semua pun ok jugak.


Chill je. Yeay!

Sekian.

Jom join HeartBeat. Memang berbaloi-baloi. TQ Bebanyak Sebab Sudi Click Kat Gambar Di Bawah Ini. Yeay!

1 comment:

  1. ririn doakn husbnd akk dpt ipad! :)

    http://mynameyin.blogspot.com/2011/06/saturday-blogwalking.html

    ReplyDelete

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~