Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Sunday, May 8, 2011

Happy Mama's Day

Happy Mama's Day kepada semua mama-mama yang baca belog saya.

untuk semua wanita
yang memiliki cinta kasih
yang tak akan pernah habis untuk di bagi
SELAMAT HARI IBU


Sangatlah gembira kerana today saya boleh rileks sikit .

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^

Mama rehatlah, hari ni biar Nayli yang jaga adik Zara. Yahooo!


Dulu masa ada anak sorang saya rasa agak penat nak jaga. Tapi sekarang ni dah takde sangat. Mungkin mental saya lebih bersedia dan pengalaman yang lalu sedikit sebanyak mengajar & membantu saya supaya lebih kuat semangat.

Anugerah no. 2- Zara Amani.



Pandai lipat baju adik.




Nayli pun boleh breastfeed adik Zara bila mama takde. Yeay!



Aksi ni memang saye tak pernah ajar tapi Nayli sendiri yang observe dan belajar. Comel je bila dia buat aksi nak breastfeed adik dia. Nanti dia akan dekatkan badan kat mulut adik dia. Sebiji tiru gaya mama nak nyusukan adik. Pandainye anak mama tiru gelagat orang ye.


Haaa see. Nayli pun boleh jaga adikla. Todaykan hari mama, mama pergila rehat shopping-mopping ke. Hiks!


Sorang dah setahun setengah, sorang lagi dah dua bulan. Alhamdulillah membesar sama-sama. Lagik 5 tahun pandailah diorang wish Mother's Day kat saya. Yeay!

Sekian.


Jom join HeartBeat. Memang berbaloi-baloi. TQ Bebanyak Sebab Sudi Click Kat Gambar Di Bawah Ini. Yeay!

3 comments:

  1. hahahah comellll sangat kakak n adik nii

    ReplyDelete
  2. nayli mmg gud gal la....tolong mama jage adiks....

    akma..hepi momma's day..

    =)

    ReplyDelete
  3. comel2nya anaknda...

    happy mother's day

    ReplyDelete

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~