Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Saturday, May 14, 2011

One Utama Yang Boring

Arghhh.

Misi menghabiskan duit hari ni adalah gagal. GAgal sebab banyak giller kedai kat One Utama close for renovation.

Kedai yang saya nak pergi semuanya tutup. Kedai yang saya tak nak pergi semua bukak.


Awatla lagu ni. Bulan 8 karang baru bukak balik. Alaa saje je bukak bulan 8. Nak suruh orang shoppping raya la tu. Tak aci betul.

Takpela, ape boleh buat. Yang nyatanya kami berempat dah sampai kat sini. Jom exercise kaki & mata..

Dua beradik yang sehati sejiwa. Sama-sama naik stroller.




Kalau adik Zara taknak duduk dalam stroller, lagikla kakak dia suka sebab boleh bolot semua.




Bosanlah pergi OU kali ni. Jusco pun tutup. Nayli bosan tak? Cover perut yang muncit tu sikit sayang.





Oh muka masyem je sebab tak berapa sihat. Nayli selsemalah.

Oklah sebab dah bosan jalan dalam OU, jom kita pergi makan. Makan kat OU jugak tapi first time sampai area sini. Ni pun sebab main jalan je. Ala tempat yang ada fountain lepastu ada tasik tu. Cantik!




Nak tengok tak kitorang makan ape? Haruslah kan.




Haa mesti nak tanya kenapa nasi tu kaler hijau. Tu nasi pandan ayam berempah. Enchek Husband punya. Saya makan beeef kuew tiau. Oklah.

Mak cakap jangan nak mengada minum yang sejuk-sejuk. Pantang 100 hari. Oklah mak saya minum ni.



Sekarang ni kalau keluar jalan-jalan akan bawa ni je. Fresh milk untuk NAyli. Kalau Nayli tak habis, mama yang habiskan. Mama memang eating machine.




Kalau tiba-tiba anak dara tu meragam nak tido ke ape ke bukak kotak & tuang dalam botol je. Satu yang bagusnye Nayli ni dia tak cerewet & takde alahan. Susu formula ke, susu mama dia ke, fresh milk macam ni ke, semua dia bedal je. So takdela nak kena bawa kelengkapan perang macam air panas, susu tin or macam2 lagi bila keluar untuk Nayli. Tapi harus di ingat fresh milk hanya sesuai untuk baby above 1 year only tau. Baby Zara lagik senang, kalau nak susu mama selak je kan. Hiks!

Hari Sabtu dah keluar, hari Ahad duduk rumah jelah. Penat nye minggu ni. Nak tidur sepanjang hari.  Hari selasa ni public holiday kan?Yeay!!!

Sekian.

Jom join HeartBeat. Memang berbaloi-baloi. TQ Bebanyak Sebab Sudi Click Kat Gambar Di Bawah Ini. Yeay!

5 comments:

  1. Saya pg kenduri kawen je pg tadi..:)

    ReplyDelete
  2. lagi best sbb boleh makan nasi minyak!!!

    ReplyDelete
  3. saya dah kena dah jusco tutup ti..frust jugak..akma..cuba cek blh ke bb bawah 2 thn minum susu low fat..MIL saya tak bagi..nape tak tahu la..

    ReplyDelete
  4. oh yeke tak tau plak tak boleh minum low fat. takpe nanti saye check. mekacih ye

    ReplyDelete
  5. dah lama saya tak ke situ..
    salam perkanalan..
    dropped by baca netry n klik2..
    sama2 menabung,,
    daa~

    ReplyDelete

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~