Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Monday, May 2, 2011

Baby Zara, Happy 2 Months Old!

Syukur,

BAby Zara dah 2 bulan. Yeay! Baby yang baik tak banyak ragamnya. Pattern tidur pun bagus jenis tak meragam tengah-tengah malam.




Ya. Ya. Semua orang akan cakap...

'sekejap je dah 2 bulan........'

Memang sekejap sangat dan baby Zara membesar sama-sama dengan Kak Nayli. Ok jugak jaga sekali harung je anak-anak yang kecil ni. Tukar pampers pun sekali, mandi pun sekali, tidurkan pun sekali. Senang. Apa kata orang, bersusah-susah dahulu. Hiks!

Esok baby Zara akan pergi skool sama macam kakak nye juga. Saya telah perah susu dan ajar baby Zara minum dalam botol. Alhamdulillah baby Zara ok je dan takde masalah nak minum susu dalam botol atau nipple confused.

Botol pilihan saya semestinya yang ini. Yeay!



Botol MAM sama macam Kak Nayli jugak dan yang penting haruslah BPA Free.

Saya akan mula bekalkan susu perahan kat nursery esok dengan 2 oz x 6 bottles. Hopefully semuanya ok-ok sahaja.

Jangan kacau Baby Zara tau. Sayalah bodyguard tanpa gaji adik saya. YEay!


Tangan tu sebenarnya nak buat peace tapi tak jadi.

Malam ni kena tidur awal nak siapkan barang anak-anak esok. Zaman update belog tengah2 malam dah tamat ok.  Hiks!

Bye nak tido dulu. Muahsss!

Sekian.

Jom join HeartBeat. Memang berbaloi-baloi. TQ Bebanyak Sebab Sudi Click Kat Gambar Di Bawah Ini. Yeay!

1 comment:

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~