Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Friday, May 13, 2011

Birthday Bash Di Office

Bila saat ni saya memang suka sangat. Bab makan free memang la seronok. Hiks!

Oh kat office saya sebulan sekali memang ade bday celebration. Untuk meraikan staff nye. Siapa yang lahir bulan May, sambutla birthday sama-sama secara beramai-ramai ye. Opssssss bday saya bulan ni lah lupa nak claim hadiah kat Enchek Husband lagi. Yahooo! Erkss rasa macam baru je sambut birthday last year.

Eh ingat lagi 1 year ago Enchek Husband belanja makan kat Seoul Garden. Tahun ni nak makan kat tempat yang sama jugak boleh tak? Sebab best. Hiks!

Yang pastinye setiap kali bday celebration di office cake nye haruslah di import dari sini.



Kalau dah sebut Secret Recipe memang la sedap. Kadang-kadang order dari Baskin Robbin. Fulamak ice cream cakenya memang terbaek laa! Time ni lah nak makan puas-puas cake yang mahal. Setakat RM10/slice memang jarang beli sendiri la. Kedekut betulkan. Hahahaha!

Selalu bila nampak kotak kek yang belum di buka lagi mesti tak sabar-sabar nak tau cake ape dalam tu. Harapan saya mestilah cheese cake. Bulan lepas harap cheese cake, bulan ni pun harap cheese cake, bulan depan pun cheese cake jugak. Laa hantu cheese cake betul patutlah demox.

Rupanya kali ni adalah chocolate cake. Ada 2 kotak kan tadi. Satu lagi tu hazelnut yang tak best.





Sebelum acara makan cake bermula haruslah dengar boss berceramah dulu. Alaa kejap je. Boss pun lapar jugak.




Di ikuti dengan acara meniup lilin & memotong cake. Lepastu wajibla acara makan pulak. Nak makan berapa slice pun takpe. Suka hati. Janji selagi ade yang tinggal sila lah habiskan. Kalau tak habis jugak silalah tapau. Kalau order cheese cake lepastu tak habis memang confim la saya tapau. Yeay!

Selain tu siapa punya bday boleh lah request nak hadiah ape tapi ada limit la. Kalau nak hadiah sofa IKEA memang di luar budget ok. Sila beli sendiri. Last year punye birthday present saya beli barang untuk Nayli. Kali ni nak beli barang untuk diri sendiri la pulak. Erkss nak shopping ape ye?

Ahaaa kan dah cakap tadi birthday saya bulan ni kan. Haaa ape lagi. Sila wish kat saya cepat lepas tu cakap saya nampak lebih muda dari usia saya. Hiks!

Alhamdulillah, syukur dengan kehidupan sekarang ni. Dah ada 2 orang anak pun.

Sekian.

Jom join HeartBeat. Memang berbaloi-baloi. TQ Bebanyak Sebab Sudi Click Kat Gambar Di Bawah Ini. Yeay!

No comments:

Post a Comment

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~