Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Friday, November 2, 2012

Boleh Redeem Hadiah Jika Kumpul Barcode Drypers

Assalamualaikum,

Siapa kat sini anak dia pakai Drypers angkat tangan?

Nah berderet angkat tangan. Drypers oklah not bad. Sometimes pakai Huggies. Sometimes pakai Pet Pet. So far anak-anak tiada alergic dengan apa-apa jenis pampers so mama boleh hentam kromo jelah beli ikut baget ataupun apa yang ada kat kedai.

Siapa tau yang kita boleh redeem hadiah jika kita kumpulkan bar code kat pek Drypers tu banyak-banyak angkat tangan? Boooo mesti ramai yang tak tau termasuklah saya. Nayli dah berumur 3 tahun Zara pulak dah nak masuk 2 tahun barulah saya tau. Itu pun nasib baik tau. Kalau anak-anak dah tak pakai pampers dan dah masuk sekolah baru tau itu lagi naya. KAHKAHKAH.

Sebenarnya ada banyak jugak hadiah yang boleh dikumpulkan jika kita ada banyak koleksi bar code dari yang ala-ala sampailah ke hadiah yang boleh tahan lah jugak, ikut berapa banyak point yang ada.

Caranya mudah saja. Mula-mula kita kena isi form jadi ahli kelab Drypers. Itu pun sebab masa tengah shopping barang-barang anak kat Manjaku, staff dia suruh isi form kalau tak sampai ke sudahlah tak tau. Kesian betul.

Antara hadiah yang menanti.


Jeng jeng jeng jeng saya target nak baby food storage bag tu lah macam best je beg tu nampak comel lagi lagi yang kaler pink. Tapi taknak letak food storage tapi nak letak pampers, botol susu blablabla bila keluar jalan-jalan. Ok tak? Hehe. Nylon Foldable Mat tu pun macam best jugak.

Tapi ingat offer ni hanya valid sehingga 31 December 2012 je, dah tak lama lagi je. Sempat ke ni nak kumpul 160 points. Dah bertahun-tahun beli Drypers baru dapat redeem bar code sebanyak ni. Grrrrrrr.

1.. 2.. 3.. 4.. 5... Alahai....


Sebagai contoh barcode 9 557327 000516 tu berjumlah 15 points.

Setiap barcode ada nombor yang berlainan. Setiap nombor menentukan berapa banyak point yang dapat kita kumpul. Lagi besar dan lagi mahal barang yang kita beli, lagi tinggila nilai point yang kita dapat. Yeay!

Bukan setakat beli lampin buang Drypers je, kalau beli barang mandian, bedak Drypers pun ada jugak point yang tertentu tapi macam mana nak sertakan barcode tu saya kurang pasti. Ohoii macam mana nak potong barcode kat bekas bedak dan barang mandian haaa??? Hehehe.

Apelagi silalah borong Drypers banyak-banyak lepas tu potong bahagian bar code tu bagi kat saya supaya impian saya nak dapatkan beg yang cute tu tercapai. Ahak!!


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

And jeng jeng jeng

On April 2013 Alhamdulillah barang pun dah sampai. Yeay! ;)


Thank you, Drypers!

Sekian

Tolong Click Mama Nak beli Hairband Baru Untuk Zara & Nayli ;p






 

 

2 comments:

  1. assalamualaikum.. sya br jer tau yang bar code ni boleh redeem walaupun dh 2 tahun lebih guna pampers drypers.. rugikan wak.. jadi mcm mn sy nk dapatkan katalog @ buku yg letak point tuk bar kod tu.. sy budak baru belajar..

    ReplyDelete
  2. salam, nak join club boleh melalui on9 je kat www.drypers.com.my
    Bila dah jadi ahli, pihak drypers automatically akan post semua tu nanti

    ReplyDelete

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~