Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Friday, October 21, 2011

Part Paling MEncabar Jaga Baby Zara

Sekarang ni adalah part yang agak challenging bagi mama & papa. Baby Zara sangat excited nak berdiri. Kejap-kejap berpaut pada kerusi, kejap-kejap berpaut pada almari. Kalau mama tengah duduk kat lantai pun dia boleh bergayut kat mama nak berdiri. Memang sekarang ni tak boleh tinggalkan baby Zara soranglah nanti mesti ada je aktiviti bahaya yang dia nak buat.YAng paling bahaya mestilah berpaut pada walker. Walker bergerak baby Zara pun tebaboooooo. Adus. Eh belum pernah lagi tebabooooo. NAsib baik.

Hooyeah!! Saya pun boleh berdiri macam mama jugak. Lepas ni dah jalan boleh ikut mama pergi shopping yeay!!


Kalau duduk without support pun dah boleh tapi tu pun takut jugak. Takut terlentang ke belakang jugak. Apepun setiap perkembangan bayi adalah berbeza kerana mereka dijadikan oleh Allah SWT dengan sangat unik janganlah bandingkan baby ini dengan baby ini. Saya cuma memberi pandangan melalui pengalaman supaya detik-detik yang tak boleh di undur ini dapat menjadi kenangan untuk mama dan baby Zara sendiri bila besar nanti.

Kalau perkembangan anak agak lambat dapatkanlah nasihat & pandangan dari pakar tapi janganlah sedih kerana atleast kita beruntung dapat anak yang sempurna. Cuba fikirkan orang lain yang perlu mendidik anak yang istimewa.

Sayang sangat muchuk Zara!! Engkaulah ratu hatiku.

Ready!!!



Hooyeah!!!



Suka sangat buat mulut ketap-ketap macam ni geram kat siapa tu sayang? Hiks!

Muahs! Muahs!
Sekian.

Jom join HeartBeat. Memang berbaloi-baloi. TQ Bebanyak Sebab Sudi Click Kat Gambar Di Bawah Ini. Yeay!

1 comment:

  1. comel lah zara..geram tgk.skjp je membesar.rase cm bru je lahir kan,skg dh pandai nk berdiri pulak

    ReplyDelete

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~