Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Monday, October 24, 2011

Belog Saya Dah 2 Tahun-LAh. YEay!!

Rasa baru je buat entry pasal anniversary belog saya yang pertama.

Dan semalam adalah anniversary belog saya yang kedua pulak. Dah dua tahun menulis belog. Yeay!!! Belog saya lagi tua dari usia NAyli Dayana tau. NAyli pun belum 2 tahun lagi. Hiks! Alaa tua sebulan je dari NAyli.

Ingat lagi first entry saya adalah pasal my wedding day. Pinky all day long. Ouchhhh!

Ingat lagi masa tahun pertama follower saya ada 123 what a nice number. Sekarang dah bertambah 2x ganda.



Thanks untuk semua yang sudi follow belog saya yang tak seberapa ni. Muahsss!

Selalu tengok pada keywords, orang selalu baca belog saya sebab nak cari info pasal penyusuan, pasal penyediaan makanan untuk baby.



Belog ini memang tak sehebat belog-belog yang banyak kat luar sana. Janganlah compare ye malu tau awwww. Tapi nampaknya dah ramai nampaknya ibu-ibu di luar sana yang berminat pasal dunia penyusuan susu ibu. Alhamdulillah. Saya cerita berdasarkan pengalaman saya, kadang-kadang lain orang lain pengalaman. Kalau salah tolong tunjukkan ye. Saya gembira kalau entry yang saya tulis sedikit sebanyak boleh membantu mommies out there. Sharing is caring.

Dan di tahun kedua jugak barulah saya dapat cash out Nuffnang yang pertama. Ingatkan dulu 5 tahun baru dapat cashout.

Sekali lagi. Thanks a lot kepada semua yang sudi baca belog saya yang tak seberapa ni ye. Sobsssss. Bukan sob sebab ape, sobss sebab today is Monday. Uwaa what a black Monday-lah. Hiks! Black Monday pun nak update belog jugak.

Lalalalalalalalalalala~

Sekian.


 Jom join HeartBeat. Memang berbaloi-baloi. TQ Bebanyak Sebab Sudi Click Kat Gambar Di Bawah Ini. Yeay!

1 comment:

  1. chaiyook akma! byk jugak sy belajar dr blog akma.. solid food, penyalaman breastfeeding..
    y besnya, ruhil imaan sebaya ngan nayli.. so, leh cek pkembangan..hehe

    ReplyDelete

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~