Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Friday, December 14, 2012

Memang Murah Rezeki Betul Di Hari Jumaat. Yeay!

Assalamualaikum,

Jumaat memang penghulu segala hari. Hari Jumaat memang sentiasa mendatangkan rezeki. Kan?

Hari ini saya dapat duit. Yeay$$$$$$$$$

Thanks Exabytes sebab bagi duit tengah-tengah bulan ni macam paham paham je. Bhahahahaha!




Walaupun tak banyak mana tapi tau tak saya cuma perlu letakkan banner Exabytes kat belog saya ni selama 4 minggu untuk dapat RM50. Senang sangat-sangat tak payah buat apa-apa pun. Yeay!

Ini cerita minggu ni punya Jumaat. Lepas tu nak cerita rezeki hari Jumaat lepas pulak. Sebelum tu nak bagitau la kite ni selama berbelog  memang tak pernah berjumpa secara 4 mata lagi dengan rakan-rakan maya. Just say hi, hi through email mcm tu je yelah iolss ni kan pemalu waka waka. Tapi kan tanpa disangka....

Kite dapat kiriman barang dari seorang blogger ternama ni. Chewahhh!!




Ada telekung siap dengan beg comel sekali untuk Nayli, baju kelawar untuk Nayli, jam, key chain Sabah dan beg comel.

Thanks mama Likha. Baiknye nyelah. Dahla post kan semuanya bagi free pulak tu. Actually kite teruja bile tengok satu entry kat belog dia masa anak daranya Likha pakai telekung sembahyang budak-budak. So kite tanyelah mana dia beli sebab Nayli kalau sembahyang selalu pakai telekung besar gedabak mama dia je. Saya pun tak pernah jumpa kedai jual telekung kanak-kanak teww.

Siapa nak nak tengok anak daranya yang cute bernama Malikha tu boleh click kat SINI. Malikha dengan Nayli sebaya beza umur dalam 2 minggu je.

Saya tanya je teww tapi terus mama Likha post bagi free. Wauweee.

First time orang bagi gift free macamni. Thanks! Thanks mama Likha. Really love it.

Agak-agak Jumaat depan dapat apa pulak ye? Ada sesiapa nak bagi saya duit atau hadiah tak?

Hihihihi.

Happy weekend peeps! Yeay!!

Sekian

JOM SHOPPING KAT KEDAI ONLINE SAYA. YEAY! ;)

Tolong Click Mama Nak beli Hairband Baru Untuk Zara & Nayli ;p

 

2 comments:

  1. Alhamdulillah.. murah rezki di hari Jumaat ni kan.. :D. Jemput ke blog.. and happy reading! http://ibuilyaniescottage.blogspot.com/

    ReplyDelete

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~