Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Sunday, December 23, 2012

Jadi Pelanggan Setia Post Office Kerana Ribbon Watch

Nak tahu dulu bila kali terakhir saya pergi post office?

Ntahla saya pun dah tak ingat. Lama sangat dah tak pergi. Lalu depan post office selalulah.

Tapi sekarang tidak lagi kerana penangan RIBBON WATCH.

Tiap-tiap minggu mesti singgah. Satu dua kali seminggu la jugak singgah. Yelah kepuasan pelanggan harus diutamakan. Kalau dah buat payment mestilah nak barang cepatkan. Nasib baik kerja saya jenis selalu keluar office. Bolehlah sambil menyelam minum air. Bhahahahaah!

Memang bebetul macam goreng pisang panas. Delivery for this week.




Ada yang dari Kuantan, Kemaman, Melaka, Johor Bahru, Ipoh, Penang, Alor Setar, Sabah dan Sarawak pun ada. Wallaweh memang bebetul 1Malaysialah!!

Ada yang beli satu set, dua set, tiga set dan yang nak buy 12 FREE 1 pun ramai. Oh nak berbisnes ye? Bijak bijak. Jangan risau siapa yang beli borong saya akan kasi diskaun dahla dapat free pulak lagi. Mantopss! ;)

Terima kasih banyak-banyak kepada customerku yang dikasihi dan dirahmati sekalian. Kalau sudi belilah lagi.


First in Malaysia!!




Harga promosi. satu set hanya RM50 FREE POSTAGE
(jam and FREE 9 ribbon)

 beli 2 set 
RM90 FREE POSTAGE

beli lebih dari 3 set rm40/pc FREE POSTAGE

For limited time only

WARRANTY: 3 MONTHS
Email: akma_jadore@yahoo.com 
Atau tinggalkan saja details seperti dibawah di comment entry ini. Jangan risau saya takkan publish

Name:
Adress:
Contact No.:
Qty:

 Cepat! Cepat! Stok terhad.

Excellent idea, great gift for lady!!!


HAPPY SHOPPING. Yeay!


Berminat tapi nak tanya banyak soalan? Tinggalkan no phone for fast reply. Dun worry saya tak publish. I will sms u olls ok ;)

Sekian.

Tolong Click Mama Nak beli Hairband Baru Untuk Zara & Nayli ;p\

No comments:

Post a Comment

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~