Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Sunday, December 9, 2012

Koma Sebab Makan Chocolate. Sedapnye!

Happy Sunday uolls,

Eh eh eh. Saya tak jual baranglah hari ni. Bhahaaahaha!

Jangan ingat belog saya ini dah bertukar menjadi belog jual barang pulak. Yelah tiap-tiap hari asyik entry jual barang je. Saya masih pemakan yang tegar tolak batu dengan kayu je ;p

Macam-macam barang yang dah dijual. Alhamdulillah.

Hot/Cold Pack la,

Ribbon Watch la,

3D Jingsaw Puzzle la.

Hehe. Stok masih ada siapa nak  masih boleh order.

Wah sambutan sangat menggalakkan sungguh tak disangka. Terima kasih kepada semua yang order. Saya akan deliver semua barang pada hari Khamis ni.

Yupe, delivery adalah pada setiap hari Khamis dan Jumaat setiap minggu. Siapa yang nak order/tambah order sempat lagi. Banyak silent reader rupenye kat belog ni ye. ;p Thanks!

SILA JENGUK KEDAI SAYA OK :)

Ok ok ok hari ni adalah hari untuk makan sedunia pulak.

Makan sampai nak terpengsan-pengsan. Lepas pengsan bangun balik lepas tu sambung makan lagik. Muehehehe!

Sedapnye!

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



Death by chocolate today. Chocolate comma day ;D

Bila chocolate bersatu pulak dengan ice cream. Perghhh.

Apesal lah sedap sangat gerenti teringat sampai tidur pun tak lena. Kroh kroh kroh.

OkBai!

Sekian.

Tolong Click Mama Nak beli Hairband Baru Untuk Zara & Nayli ;p

 

2 comments:

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~