Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Sunday, December 2, 2012

Hot / Cold Pack Terhangat Di Pasaran Untuk Dijual

Mari, mari, mari. Lelong murah.

Kalau anda beli kat farmasi atau kedai memang tak dapat lah harga seperti yang di tawarkan ini. 

Jeng jeng jeng
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


HOT/COLD PACK

Sangat special and VERY MULTI PURPOSE sebab boleh digunakan dalam 2 keadaan iaitu sejuk DAN panas. Tak macam yang biasa dijual kat kedai hanya boleh digunakan untuk satu fungsi je sama ada sejuk ATAU panas je kan. Tak bestlah.

Panas:
 Rendam dalam air selama 5 minit dah boleh dituam di badan bagi melancarkan peredaran darah jika mengalami lenguh lenguh badan, sakit sakit otot, bengkak dan sesuai juga wanita yang mengalami masalah senggugut. Lepas tuam memang perghhhhhh....... rasa lega sangat hilang semua lenguh-lenguh sebab ianya mampu melancarkan peredaran darah. Insyalllah.

Sesuai jugak digunakan masa drive kereta hanya jemur kat bonet kereta bawah matahari dalam setengah jam lepas tu boleh alas di belakang badan masa drive. Rasa suam suam panas Insyallah dapat menghindarkan mata dari terlelap. 

Sejuk:
Masukkan dalam freezer selama 30 minit dan boleh digunakan untuk sakit gigi bagi menghilangkan kebas, melegakan sakit kepala, untuk dituam pada anak-anak yang demam. Tak payah lah beli cool fever dah la pakai buang harga sekotak je dah dekat RM20. Isk isk mahal dan membazir.  Juga sesuai untuk menyimpan susu perahan EBM bagi ibu ibu yang menyusukan baby. Dulu masa saya menyusukan baby pakai ice pack ni memang berbaloi baloi susu perahan tahan sehingga 12 jam.

Murah saja bukan mahal pun. Semua orang pun mampu beli. Memang patut simpan sekurang-kurangnya 1 pack kat rumah sebab malang tu tak berbau. Kita tak tau bila-bila kemalangan boleh terjadi.

Murah sangat!


Harga runtuh RM35.00 FREE POSTAGE!!!
For limited time only.
Size: 17cm x 28cm

Berminat? 

Sila email: akma_jadore@yahoo.com 
Atau tinggalkan saja details seperti dibawah di comment entry ini. Jangan risau saya takkan publish

Name:
Adress:
Contact No.:
Qty:

Today order, esok dah boleh dapat. Cepat! Cepat! Stok terhad.

HAPPY SHOPPING. Yeay!



Tolong Click Mama Nak beli Hairband Baru Untuk Zara & Nayli ;p

 

1 comment:

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~