Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Sunday, February 19, 2012

Sekali Sekala Tukar Selera Lunch Domino’s Pizza

Assalamualaikum peeps!!

Sesekali tukar selera nak makan apelah harini suddenly kat atas kepala bunyi toinkkk haa dapat idea teringin nak makan pizza la pulak. Eh janganlah bila cakap "eee teringin nak makan pizzalah" kalian fikir yang bukan-bukan, mengidam lah apelah. Haiyaaaaa. HiHiHi.

Menu di Dominos memang terbaik. Yang terbaik sekali mestilah Thin Crust Chill Chicken Pizza. Fuh memang takde tandingan masa makan mesti terpejam-pejam mata tak toleh kiri dan kanan.  Saya memang suka yang ini.



Cekidaud Cekidaud jugak yang ini pun sedap jugak. Prawn Sensation Pizza. Each slice sekurang-kurangnya ada 2-3 udang di atasnya. Yummy!!!




Dan baru hari ni jugak tau selain pizza yang semuanya sedap di Dominos (yee saya lagi suka Dominos dari Pizza Hut), Dominos pun ada jual benda ni. Oooooooooooo rugi rugi kenapa selama ni tak tau ye.




Chocolate cake yang di bakar di dalam ketuhar dengan coklat panas di bahagian dalam. Yelah sebab tu nama dia lava kot, ala-ala gunung berapi gitu. Awwwwwww.



Terbaik! Terhebat!!!

Tapikan! Tak boleh makan selalu ye cik kak cik kak sekalian. Saja nak buat suspen. The Chocolate Lava Crunch cake mengandungi 357 kalori & 17 grams lemak. BErikut adalah maklumat makanan untuk tatapan semua dan juga tuan empunya belog supaya gerun sikit dan stick dengan plan asal nak berdiet jangan tahu asyik nak makan manis-manis jewwww. 




Dah tak larat nak makan semua di restaurant, so cake tu kami tapau bawa balik. Syoklah sekali sekala dapat makan cake ye big baby Nayli tu. Kesian, mangsa buli lagi oleh si kakak. Sobssss.



Adik Zara memanglah tak boleh makan, kecik lagi belum cukup umur nak makan manis-manis ni.

Apelagi jejoms ke Dominos sekarang? Kalau malas call for delivery je. 30 minit jaminan penghantaran di Dominos Pizza start anda membuat pesanan. Chewahhhh promote la pulak. Yeay!!!

Alhamdulillah, murah rezeki.

Sekian.

Jom join HeartBeat. Memang berbaloi-baloi. TQ Bebanyak Sebab Sudi Click Kat Gambar Di Bawah Ini. Yeay!

1 comment:

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~