Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Friday, February 17, 2012

99,999 Kali Orang Tengok Belog Saya. yeay!!

Hello Hello HAppy Friday peeps,

Wauwweeeeee nama pun  Friday kan chill  je tengah tengah tengok belog ni perasan satu benda.

Wowwwwww!!


Tengok dekat pageviews tu.

9-9-9-9-9. Cantiknye nombor. Cepat-cepat ambil handphone snap pic nanti terlepas pulak. HiHi ohoiii takde kerja ke haaa. Oh terima kasih semua belog saya orang telah view sebanyak 99,999.

Thank you. Thank you.

Bila check Nuffnang's account pulak ada satu lagi berita best. Muncul satu lagi BE dari Nuffnang. Dutch Lady with love yeyeyeye! Eh selain Lactogen sometimes NAyli minum jugak susu Dutch Lady tewww. Yelah kadang-kadang kedai dah habis stok susu Lactogen tu yang beli Ducth Lady. Oh Nayli susu apapun ok je, dia minum dan takde alahan. Alhamdulillah.



Yeay!!

Hopefully dapatlah BE banyak-banyak. Kawan-kawan yang lain banyak tak dapat BE? Mesti lagi banyak dari saya kan kan kan. YElah belog saya nan hadoooooo je. Merepek ntah apa ntah je HiHiHi.

Sekian.

Jom join HeartBeat. Memang berbaloi-baloi. TQ Bebanyak Sebab Sudi Click Kat Gambar Di Bawah Ini. Yeay!

1 comment:

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~