Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Sunday, January 1, 2012

Iklan Susu Formula Yang PErnah Menari Di Belog Saya

Assalamualaikum semua,

Hai hai takmau la wish tahun baru cerita pasal lain lah. Boringggggg.

Pagi-pagi check Nuffnang account oh tinggal satu je Buffered Earning yang tengah menari-nari kat belog saya dari DIGI. Oklah dari takde. Alhamdulillah. Menari lama-lama sikit ye. 

Bila check Buffered Earnings yang dah bertukar jadi Metered Earning di tahun 2011 saya dapati banyak juga iklan susu formula yang pernah menari kat belog saya. Chewahhh yo-yo on je.

Tapi susu formula yang NAyli minum iaitu LActogen takde pulak. Hiks! Iklan susu formula yang pernah ada semua yang mahal-mahal.

Eh betulkan mahal? Saya pun tak pernah beli susu formula cap di bawah ni untuk Nayli.


Buat belog saja suka-suka tapi kalau dapat sedikit income pun ok jugekkk. Semoga tahun baru dapat banyak BE dari Nuffnang. Yeay!

Sekian.

Jom join HeartBeat. Memang berbaloi-baloi. TQ Bebanyak Sebab Sudi Click Kat Gambar Di Bawah Ini. Yeay!

1 comment:

  1. mungkin tahun ni dapat iklan Lactogen pula! Selamat Tahun Baru 2012 :)

    ReplyDelete

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~