Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Sunday, July 3, 2011

I-Pad Bertukar Accesories

Weekend pergi Subang Parade. Laaa punyela lama tak sampai Subang dah ada Empire beb kat sana! Ketinggalan zaman betul lah. KEsiannya sejak dah jadik mama ni sebab kalau nak pergi mall pun mesti pergi OU or The Curve jelah. Sebab dekat dengan rumah. Sob Sob.

Selain jalan-jalan cuci poket cuci mata saja nak make up kan i-pad2 yang dapat free tu. FREE??? Yelah free laa tak buat entry lagi pasal kemenangan tu kan. Hahahaah! Lupalah. Hiks!

Tambah yang ini.



 CAsing nak ape ye. Leather ada plastik pun ada. 




Merah nampak macam Aummmmm.



 Hitam itu menawan.




Ada 2 colours je kalau tak dah sah-sah amik colour pink. Hiks!

Tak amik kaler merah la, amik kaler hitam. Dah boleh stand la. Yeay!



Memang teruja habislah. LAgik2 dapat free. TERBAEK! Alhamdulillah rezeki anak kot. Kalau macamni kena beranak tiap-tiap tahunlah. Hahahahaha!

Gaya kanak-kanak yang sibuk tengok cermin bila papa & mama sibuk nak make up kan i-pad.


Kesiannye.

Sekian.

Jom join HeartBeat. Memang berbaloi-baloi. TQ Bebanyak Sebab Sudi Click Kat Gambar Di Bawah Ini. Yeay!

4 comments:

  1. ala kte nk jga,best la awk ada i pad hehehe

    ReplyDelete
  2. Salam Puan,

    Saya Norliyana Madrus (UK17666), pelajar tahun ketiga Sarjana Muda Sains Makanan (Perkhidmatan Makanan dan Pemakanan), Fakulti Agroteknologi dan Sains Makanan (FASM), Universiti Malaysia Terengganu (UMT). Saya sedang menjalankan kaji selidik faktor yang mempengaruhi corak penyusuan di kalangan ibu di Pantai Timur Semenanjung Malaysia terutama di negeri Kelantan dan Terengganu. Soalan kaji selidik ini merupakan salah satu bahagian wajib untuk memenuhi keperluan Projek Ilmiah Tahun Akhir (MKN4199B). Objektif utama kajian saya adalah untuk mengkaji faktor yang mempengaruhi corak penyusuan di kalangan ibu di Pantai Timur Semenanjung Malaysia. Untuk makluman puan, segala maklumat yang diberikan adalah sulit dan digunakan semata-mata untuk tujuan akademik. Saya amat berharap jika puan menyusukan anak puan atau pernah menyusukan anak puan untuk menjawab borang kaji selidik ini. Segala kerjasama dan bantuan puan sangat dihargai. Di bawah ini saya sertakan link untuk borang kaji selidik tersebut. Berdasarkan kaedah yang saya guna, selepas 1 minggu, saya akan bagi link berdasarkan ini kembali untuk diisi lagi bagi tujuan 'pilot test' untuk 'validity and reliability questionnaire'. Terima kasih.

    http://kwiksurveys.com/?u=breastfeedin

    ReplyDelete
  3. cantek cover kaler merah tu...:):)

    ReplyDelete

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~