Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Wednesday, September 26, 2012

Short Article : Saya Suka Makan

Let the update begins with....... Subhanallah! Terlalu banyak benda yang berlaku lately semuanya baik baik belaka. Nowadays jiwa aku terasa sangat tenang dan aman damai. Yang paling best sangat happy bila bersama dengan anak-anak melihat mereka membesar depan mata, reaaalllllllyyyyyyy super duper great.

Apepun kerja memang meletihkan otak.

Kat office lukisan-lukisan pelan besar gedabak tetap memenuhi work station aku.  Ya, memang tak dapat dipisahkan dari dulu. Oh kenapa.

Terfikir jugak alangkah bestnye kalau jadi pengacara Jalan-Jalan Cari Makan. Dahla makan free, semunye best-best pulak tu. Yes, the only thing yang boleh satisfiedkan aku bila tengah letih is ........................ FOOD!! Saya suka makan dan suka makan banyak sangat. I EAT A LOT. Kenapalah dulu masa kat 'u' tak amik course masak memasak. KEnapa? Why?

YAng bertambah kelakarnya ada sorang officemate aku pun dah tahu aku suke makan. So ada sorang chinese lady yang sangat baik hati ni bagi aku banyak gileee cookies sebab dia cakap, "I can see your happy face everytime you eat any food..." Thats why dia suka bagi aku bekalan cookies yang banyak giller. Bayangkanlah tak sampai 2 weeks aku kerja pun dah ada orang tahu perangai tak semenggah aku ni. Hahahaha, apepun aku sangat gembira. Sumpah tak pernah jumpa dengan orang yang sebegini baik. Yeay!!!!

Dan the most cool ever is semenjak aku bekerja di Seremban aku berpeluang makan lauk kegemaran aku. Everyday!! Tak lain tak bukan, masak lemak cili padi pedas berapi lah. Perghhhh yang pedas semestinye memuaskan hati. Life is superb ;)

Tengok jelah macam mana sihatnya aku nanti 2-3 bulan akan datang ;p Awwwwww.

Sekian saja cerita dari aku.



Remember, good things only come to those who optimist about his / her life. Be thankful!

Sekian.


Tolong Click Mama Nak beli Hairband Baru Untuk Zara & Nayli ;p

 

1 comment:

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~