Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Friday, September 14, 2012

I Wanna Be Better =)

Assalamualaikum dan salam Jumaat,


Statement kat atas tu. Faham tak ape maksudnye? 
Grrrrrr.


Ape yang terjadi atas diri aku sekarang agak-agaknye mesti future self aku akan bengang ngan diri aku yang sekarang ni nanti. Iskk janganlah macam tu.

Bila sesuatu yang anda impikan tak menjadi kenyataan dan tak berkekalan, jangan fikir apa yang dah berlalu, jangan ungkit pape yang sudah berlaku, biar lah sejarah jadi sejarah, jangan simpan sakit hati, jangan dengki dendam apentah lagi jauh sekali, sebaliknya selalu lah doakan yang terbaik untuk orang itu. Melihat kebahagiaan pada seseorang, itu adalah sebaik-baik kebahagiaan sebenarnya, bagi pendapat aku lah =') Siapa yang tak setuju dengan pendapat aku sudah. Pergi main jauh-jauh.

Doa, adalah sebaik baik hadiah yang kita boleh bagi. Kalau lah takdir dah menentukan takat tu saja, jodoh sudah tiada dan lepaskan apa yang ada for good, dan doakan yang terbaik. Orang yang tabah, adalah orang yang mampu lakukan pengorbanan namun masih boleh rasa nikmat kebahagiaan. Pedulikan tangisan dan perasaan dan masih boleh senyum kegembiraan. Hati sendiri dah hancur musnah tapi masih boleh dengar dan berkongsi orang lain punye masalah. Tabah itu sebenarnya tak susah!

Just look forward and enjoy lifeeeee :')
Allah dah tetapkan yang terbaik untuk kita kita sume.

Hmm ramai betul kawan-kawan yang bertanya pasal diri aku sekarang. Terima kasih pada yang sudi mengambil berat. Siapa yang bijak pandai mesti boleh baca apa yang terjadi. Arghh sesiapa pun boleh agak punyelah. Aah yelah tu. Betul.

Enjoy and appreciate your life.
Happy weekend peeps!!
O___O

Chow.


Tolong Click Mama Nak beli Hairband Baru Untuk Zara & Nayli ;p

 

4 comments:

  1. Salam akma n salam perkenalan. sy sbnrnye selalu follow blog akma.awal2 dulu sbb suke baca entry breastfeeding n parenting.tp lately mcm perasan post akma lebih byk pada luahan perasaan. sy xde expect pape yg berlaku kt akma. cume doakan akma, nayli n zara sentiasa di bawah lindungannye. whatever happen be strong. whenever u r down, whenever ur life tumbling down, always remember Allah to make ur spirit strong. Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving.enjoy your life to d fullest ;)

    ReplyDelete
  2. Salam Akma,
    lama da akak nak komen, tp tak terkomen. Akak takmo la mentafsir yg tidak tidak kan. esp retu pernah tertgk status Akma kat FB.
    apa pun, dari akak - be strong. Allah uji kita macam2. Akak skang ni pun sedang diuji dengan ketiadaan cahaya mata. Tp kena tau Allah uji kita sbb Dia sayang kita, Dia ingat kita dan Dia tahu kita kuat utk hadapi ujian dia.
    So, ceria ceria oke :)

    ReplyDelete

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~