Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Saturday, March 17, 2012

Sabar Itu Separuh Dari Iman

Setiap manusia ada dugaan yang Allah bagi dan mengikut tahap kesabaran seseorang itu.

Tangan aku ada 2 je. Tahap kesabaran aku ada batasnya juga. Jangan la nak letak semuanya atas kepala aku. Ingat aku Superwoman ke?


Twitter pun ada limit apatah lagi tahap kesabaran aku ni? Harap maklum.

Tolong jangan fikir tahap kesabaran kau sorang je, aku pun ada juga tahap kesabaran.

Aku pun ada tahap kesabaran aku jugak. 24/7 je nak jaga hati kau. Hati aku letak mana? Heh :) 

Memang sabar separuh daripada iman. Memang. Tapi setiap orang ada tahap kesabaran jugak.

Tahap kesabaran seseorang manusia tu ada batasnya. 

Tahap kesabaran aku ada limit. Please respect others 

Setiap manusia ada tahap kesabaran






Sabar dan syukur. KAta-kata hikmah motivasi diri.


"Patience is waiting. Not passively waiting. That is laziness. But to keep going when the going is hard and slow-that is patience"


Sekian. 

Tolong Click Mama Nak beli Hairband Baru For Baby Zara & Nayli;o ;p

1 comment:

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~