Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Thursday, July 8, 2010

Penangan Sotong "Octopus oracle"


Saye tak minat bola. Betul. Tapi sebelum ni sokong la jugak Jerman, yela saye kan kerja kat company Jerman. Kalau Jerman menang world cup boss memang dah janji nak bagi cuti~ yahoo! Malangnya, sob sob sob... Hiks! Ahhhh malas la nak cite lagik.......

Tapi sekarang nie kat office saye kecoh pasal sotong tue. KEcoh betul sane sini. Alaaaa pasal sotong tue....

Sekurang2nya walaupuh Jerman kalah tapi sekarang yang terkenal di dunia Jerman ialah si sotong"Octopus oracle", yang telah mempertahankan rekod sempurna.

Dua bekas, satu dengan bendera Jerman dan satu dengan Sepanyol, diturunkan ke dalam tangki di akuarium di Jerman Barat, masing-masing dengan sepotong makanan lazat di dalamnya. Tempat yang pertama dibuka adalah pemenang nya. Dengan dasyatnye si sotong itu telah pergi buka bekas yang ade bendera Sepanyol dan........ Ya! Sepanyol telah berjaya mengalahkan JErman. Boo kat boss saye. 

Sebelum nie tekaan sotong nie pun sumenye benar.


Oh kalau macamnie bolehla si sotong nie check, kelmarin check 2 lines, betul ke saye preggy nie??????? KAlau betul preggy baby girl ke baby boy???? Hahahahaahahaha~!!!!!!! BEstnye kalau dapat tau awal2 tak payah nak pening2 kepala sudahhhhhhhhh.....


Ermpsss btw saye sokong Holland.



Anda bagaimana? Hiks! arghh esok nak pakai baju kaler oren la pergi office. Hehehe. 

Papehalpun pasal kisah si sotong "Octopus oracle" tue sume sebab kebetulan je. MAnela ade sotong yang bijak dalam dunia ni kan.

1 comment:

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~