Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Thursday, February 14, 2013

Cara Paling Mudah Untuk Memupuk Minat Anak Kecil Untuk Menabung

Orang tua kata melentur buluh biar lah dari rebungnya. Kalau nak ajar anak-anak menabung mestilah bermula dari kecil. Bagaimana nak memupuk sifat anak untuk menabung??

Anak-anak saya, Nayli dan Zara memang suka sangat menabung. Pantang jumpa duit nak simpan dalam tabung. Alhamdulillah. Kadang-kadang habis duit mamanyo dalam wallet semuanya nak masuk tabung. Hiks!

Kini saya mahu berkongsi dengan semua. Sharing is caring. Senang je nak memupuk minat anak-anda untuk menabung sebenarnye. LAtest di pasaran dengan harga pengenalan yang sangat mengkagumkan. Jom beli permainan untuk anak anda yang sangat berguna di masa hadapan.

Kalau belum kahwin pun boleh beli juga. Sangat sesuai untuk dijadikan sebagai hadiah untuk anak buah, anak jiran, anak sedara atau sesiapa sajalah. Memang sangat mengkagumkan.


TABUNG MESIN ATM KANAK KANAK





Mari menarik minat anak2 anda untuk belajar menabung. Anak anda pasti menyukainye kerana dapat menyimpan duit dgn cara moden. Bagaimana caranya? Jeng jeng jeng.


1)Bila masukkan syiling,secara automatik tabung ini boleh mengira nilai syiling yang dimasukkan. Contoh anda masukkan sekeping syiling 50sen dan sekeping 20 sen. Tabung ini tahu nilai syiling dan menjumlahkan syiling itu sebanyak 70 sen.



2)Setiap kali menabung, tabung ini akan terus mengira dan menjumlahkan syiling yang anak anda masukkan sampai tabung penuh, bila tabung penuh, hanya tekan butang TOTAL yg ada di tabung untuk mengetahui jumlah semua duit yg ada. Terus boleh bank in atau tukar kepada duit kertas, jimat masa anda ;)



3)Untuk mengeluarkan duit anda perlu menggunakan kad kecik yg disediakan (mcm mesin atm sebenar) dan perlu juga menekan pasword dan jumlah yg ingin dikeluarkan supaya mesin boleh mengira baki jumlah yg ada selepas duit dikeluarkan. LLaci duit boleh dibuka selepas pasword yg dimasukkan itu betul dan lampu kecil di tabung menyala menandakan laci tidak dikunci,jika tidak laci tabung memang tidak boleh ditarik.Menarik bukan??



4)Selain menjadi tabung untuk anak anda,tabung ini jugak umpama mesin 3 dalam 1 kerana boleh dijadikan jam didalam bilik dan jam loceng untuk bangun pagi. Di LCD tabung ini siap memaparkan waktu dan hari, jadi tidak perlu beli jam loceng lagi. Jimat ;)

Setiap urusan kita dgn tabung ini akan mengeluarkan bunyi, KACHINGGGGGG! Simpan duit ada bunyi, salah pasword ada bunyi, masukkan kad ada bunyi, tekan nombor ada bunyi. Best betul kanak-kanak memang suke pada bunyi-bunyian.



PROMOTION PRICE: 

RM70.00 ONLY FREE POSTAGE


Open for dropshipper and re-seller too


Berminat atau ada sebarang pertanyaan?

Tinggalkan details anda di entry ini (saya takkan publish) atau


EMAIL : akma_jadore@yahoo.com

Name:
Address:
Qty:
Color:

Happy Shopping =D






Tolong Click Mama Nak beli Hairband Baru Untuk Zara & Nayli ;p

 

1 comment:

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~