Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Wednesday, February 20, 2013

Boleh Kurus dan Hilangkan Lemak Degil Serta Hilangkan Lenguh Badan Dengan Slimming Massager


Yang terkini untuk kehidupan yang sihat. Anda tiada masa pergi bersenam dan berurut? Ataupun selalu lenguh-lenguh badan?

SLIMMING MASSAGER


Testimonial dari orang yang pernah menggunakannya.


Boleh digunakan pada bila-bila masa dan senang di bawa ke mana sahaja sebab saiznya yang ringan boleh simpan dalam beg je. Sesuai  digunakan untuk menghilangkan lenguh-lenguh badan, mengurangkan kesakitan otot, untuk memecahkan lemak degil kerana gegarannya mampu membakar lemak bagaikan anda berlari 2 pusingan padang, bayangkan berapa banyak lemak yang mampu dibakar kalau anda gunakan setiap hari semasa anda di office? Design untuk kehidupan yang lebih sihat sesuai dengan kehidupan masyarakat sekarang yang sentiasa sibuk. Sangat sesuai dijadikan hadiah untuk yang ibubapa tersayang.

Hanya perlu menyimpan alat ini dalam kocek baju atau seluar dan menampal 4 pad ke anggota badan, rasai sendiri urutan badan yang terdapat dalam pelbagai jenis boleh ditukar-tukar mode. Kecil-kecil cili api walaupun saiznya kecil tapi urutannya sangat power. Hanya menggunakan 2 bateri saiz AAA dan ianya boleh di bawa ke mana-mana eg: di sambil buat kerja di office, sambil menonton television di rumah, sambil memasak pun boleh guna juga dan boleh digunakan semasa memandu kereta untuk menghilangkan mengantuk. Anda seorang student yang sangat cepat rasa mengantuk pantang bukak buku? Tampal saja pad ni di tengkuk dan bahu gerenti anda segar sampai pagi. Pendek kata boleh digunakan dalam pelbagai cara. Sangat mudah dan ekonomi!

Slimming massager ini juga digunakan di seluruh klinik kesihatan Malaysia. Kesannya sangat baik tak percaya anda boleh refer sendiri dengan mereka yang pernah menggunakannya.


Promotion Price:


RM45 only including postage.


Ready stock.



Berminat atau ada sebarang pertanyaan?

Tinggalkan details anda di entry ini (saya takkan publish) atau


EMAIL : akma_jadore@yahoo.com

Name:
Address:
Qty:


Happy Shopping =D






Tolong Click Mama Nak beli Hairband Baru Untuk Zara & Nayli ;p

 

5 comments:

  1. wah menarik ni..geram dgn lemak2 dkt perut ni..ngee

    ReplyDelete
  2. perut iolls dah makin mengempis sejak gunakan slimming massager ni. ngeee ;)

    ReplyDelete
  3. Haiqal

    haiqal_c@yahoo.com

    ada stok lg x? sy nk beli satu

    ReplyDelete
  4. slimming massager still available. saya dah email awak nanti check okay

    ReplyDelete
  5. masih ada stok lagi tak saya berminat nak beli

    ReplyDelete

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~