Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Friday, May 11, 2012

Uzair Si Yatim Piatu Angkara Kemalangan Yang Dasyat

Sejak jadi mama ni memang sangat sensitif lagi-lagi part yang melibatkan anak-anak kecil.

Ada sesiapa baca tak kisah ibu bapa bersama anak kemalangan last week. Ibu bapanya terkorban dalam kemalangan itu tetapi anaknya yang berusia 6 bulan terselamat walaupun tercampak keluar dari kereta.

Info lanjut boleh baca kat SINI.


Nama baby comel ni Uzair. Sekarang tinggal dengan neneknya.

Ya, Allah menitik air mata mengingatkan nasib anak kecil ni. Al Fatihah, semoga roh kedua ibubapanya dirahmati-Nya. Semoga Uzair sentiasa disayangi oleh orang-orang disekelilingnya. Very touching menusuk kalbu. Sobssss.

Sekian.


Tolong Click Mama Nak beli Hairband Baru Untuk Zara & Nayli ;p








 

1 comment:

  1. Ya Allah, kesiannya Uzair. mana awak dapat gambar uzair? Actually saya kawan tempat kerja arwah ibu Uzair. Tapi skrg saya tgh cuti berpantang anak kedua. Dapat tau berita kemalangan pn dari rakan2 lain. Tak sempat ziarah arwah. Saya asyik terbayang2 macam mana nasib Uzair akan dtg. Harap2 nasibnya terbela dan mendapat kasih syg yg tak terbelah bahagi dari org2 sekeliling beliau.

    Saya jumpa blog awak bila sy search topik tips menangani anak.

    -blogwalking-

    ReplyDelete

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~