Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Wednesday, September 14, 2011

Berjaya Drive Sensorang KE Putrajaya

Pecah rekod betul harini.

Kalau anda nak tau selama saye bekerja tak kisah la kat mana-mana pun saya memang tak pernah la kena keluar from office. Pendek kata kalau kerja 8 jam, 8 jam la jugak duduk office. Boring jugak. Yelah im not a sweettalker macam orang sales yang kena keluar jumpa customer. Duduk kat office je tapi orang yang selalu cari saya. Hiks! Sometimes banyak sangat clerical works yang kena buat. Mengadap computer jangan cakaplah, sampai dah nak juling bijik mata ni.

Tapi hari ni saya kena pergi Putrajaya. Ada task penting. YAhooooo! Sebenarnya saja saya meng'offer'kan diri. Rasanya bila kat office dalam toilet pun boleh tidur sebab tak tau nak buat ape. So bila ada task staff kena pergi Putrajaya memang saya seronokla sampai tak malu meng'offer'kan diri altho tak pernah seumur hidup pun drive pergi sana. PAkai drebar selalulah. Hiks!

Alaa tak kisahla sesat pun janji tak payah duduk dalam office hari ni. Yeay!!!

Fuiyoo seronok jalan tak banyak kereta pun. Boleh la pecut macam F1. Tak jauh pun. Tak sampai setengah jam dah sampai Putrajaya.




Selamat sampai macam tak caya pun ade jugak. Bila call Enchek Husband dia pun kagum saya selamat sampai tanpa sekali pun call dia tanya direction. Eleh bukan jauh sangat pun teruk betul empunya badan ni. Saya nak pergi Presint 16.




Kat Putrajaya ni memang senang nak cari tempat sebab signboard memang banyak. Sana ada, sini ada. BEst-lah untuk orang yang serba tak tau macam saya ni.

Rupanya Presint 16 dekat dengan ni lah. Ohhhhhh. i loike.....




Takpe first time datang observe dulu apa yang best next time datang haruslah zassssssssssssssssssssssssss singgah.

Pergi awal pagi balik lewat petang jauhnya Putrajaya tu kan.................... Hahahaha!




*Boss, esok suruhla saya pergi mana-mana lagi. Saya suka sangat-sangat. Hooyeah!!!!

Sekian.

Jom join HeartBeat. Memang berbaloi-baloi. TQ Bebanyak Sebab Sudi Click Kat Gambar Di Bawah Ini. Yeay!

No comments:

Post a Comment

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~