Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Saturday, August 6, 2011

Jalan-Jalan Naik Kereta

Bila nak berjalan jauh sikit dengan anak-anak kecik persiapan bawa barang memanglah macam apa. Barang-barang untuk hiburan anak dalam kereta pun dah macam-macam. Yelah kalau long journey anak cepat bosan. Kalau dah bosan mulalah meragam itu ini.

So kami nak balik kampung Seremban. Yeayyy!!!! Walaupun journey tak sampai 2 jam pun, tapi barang-barang untuk anak mesti ada.

Untuk baby Zara segala mak datuk toys especially yang ada music, yang bling-bling wajib adalah. Bila dah start nak menangis mama kasi bunyi yang ini, bila ini tak jalan mama kasi yang ini pulak. Hiks!

Doinkkk!!!




Untuk kak Nayli pulak senang sikit. Asal ada ni dalam kereta dah ok.



*tengah layan lagu Justin Bieber tu. Wallaweh.

Ingat lagi mama dulu kecik-kecik main konda kondi, galah panjang je. Kalau naik kereta pun ada toys biasa-biasa je lah. Tapi budak-budak sekarang bukan main advance. Layan Ipad2 beb. Dasyat.

Bagus jugak papa dah install banyak software dalam ni. Nak belajar ABC ada, 123 ada, nak dengar lagu ada, nak main games ada, nak dengar surah Al-Quraan pun ada, pendek kata macam-macam adalah so apelagi mama pun bolehla layan zzzzz dalam kereta jap. Yahooo!

Memanglah dunia makin advance sekarang ni.

Sekian.

Jom join HeartBeat. Memang berbaloi-baloi. TQ Bebanyak Sebab Sudi Click Kat Gambar Di Bawah Ini. Yeay!

No comments:

Post a Comment

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~