Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Thursday, October 21, 2010

Patutla Makin Sakit

Patutla.

Patutla pun.

Patutla semenjak dua menjak ni rase sakit semacam je bile breastfeed Nayli.

GEgetan nye semenjak dua menjak ni amatlah menusuk kalbu.

PAtutlah.



Semalam bile saye & Enchek husband check mulut budak kicit tu.

TEngah tumbuh sebatang lagik gigi kat belah atas tu.

Dua batang yang kat belah bawah tu memang dah ade.

Patutlaa dia asyik gatal gusi nak menggeget je skang ni. Hukhuk.

Patutla nen mama jadik mangsa.

NAsib baik kali ni Nayli nak tumbuh tak demam panas macam aritu.

Nayli muchuk, jangan geget-geget mama ye sayang.

Naylikan good girl.Muax Muax!

Sekian.

3 comments:

  1. gigitan aulia' sememangnya dah menusuk sejak bln lepas.huhuuu..aulia' tumbuh gigi atas dulu, 2 batang terus plak tu.skrg dia dah ada 4 gigi atas & 2 gigi bawah.dah cukup couple gigi depan dia tu, mmg la sakitnyerrrr kalau dia gigit, tarik & lepas.aduh!! sabar je la akma..

    ReplyDelete
  2. wah! semakin banyaklah gigi dia

    ReplyDelete
  3. tak tau le mcm mana rasanya.... tak penah rasa kena gigit... tp tau mesti sakit....!!! :D

    ReplyDelete

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~