Jom Click Click

Nuff Ads

Jom Follow My Life & Love

Monday, January 24, 2011

Ayam Goreng YAng Menjilat Jari

Makanan kegemaran orang besar yang Nayli paling dia suka ialah ayam goreng. Memang suka sangat. Bukan ayam goreng KFC ke MCD ke, ayam goreng yang mama dia masak pun dah sangat2 dia suke. Nampak sangat mama dia memang pandai masak. Hehe. Perasan kejap.

Kalau kami makan nasi ramai-ramai mesti dia mintak ayam goreng je lepas tu pergi main jauh2. Alaaaa takut orang mintak la tu. Hiks!




Tak pandang kiri, tak pandang kanan. Yang penting ayam goreng mesti kat tangan. Pastu pindah dalam mulut pulak.

Kejap makan tangan kiri.




Kejap makan tangan kanan pulak. Isk Isk.




Garu kepala sebab Nayli rasa ayam goreng yang mama bagi macam tak cukup je. I want more mama, more fried chicken please.............................. Nyum Nyum!





Biji mata yang tetiba jadik besar sebab dapat makan ayam goreng. Sedap sangat ke?




Ngap Ngap Ngap Ngap. Habis dah tinggal tulang je. Agaknye kalau tulang ayam pun boleh ditelan, mesti budak kecit ni nak telan jugak.





Ok jugak kalau NAyli suka makan ayam goreng. TAkpayah mama pening2 fikir nak masak ape. Hiks!

Sekian.

2 comments:

  1. Amboi sampai tulang mkn ye...cedapnya..

    ReplyDelete
  2. pandai nayli makan ayam goreng sendri ye

    ReplyDelete

Saya Yang Santeks Ni Nak Komen Sikit Oh La~ La~